Programozóból tanárok
A High-Tech Suli program digitális tantermek felszerelésével és a tanárok támogatásával segíti hozzá a gyermekeinket ahhoz, hogy a világ megismerése mellett, a bennük rejlő tehetséget is fel tudják fedezni. A célunk, hogy a körülmények soha ne állhassanak a tudás útjába és minden adott legyen ahhoz, hogy helyt tudjanak állni a felnőttek sokszor kihívásokkal teli világában. A High-Tech Suli egy kapu a világ megismeréséhez. Mert minden gyerek egy önálló galaxis.
- INTERAKTÍV PANEL
- TANÁRI LAPTOP
- TANULÓI ESZKÖZÖK
- OKTATÁSI CÉLÚ ROBOTOK
- MIKROKONTROLLEREK
- 3D NYOMTATÓK
LEGO DRIVING BASE 1 PROGRAMOZÁSA
UTAK BEJÁRÁSA, AMIK KÖTHETŐK FÖLDRAJZI, TÖRTÉNELMI HELYSZÍNHEZ VAGY MATEMATIKAI OBJEKTUMHOZ
BODNÁR JÁNOS
MOSOLY EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, BALASSAGYARMAT
5.-12. ÉVFOLYAM
ÖSSZEFOGLALÓ
A tevékenység kettő 2×45 perces foglalkozás keretein belül valósul meg. A tanulók egyszerű programokat készítenek párokban vagy egyenként. Programozás során természetesen adódhatnak hibák, eltérő elképzelések. Ezek a szituációk remek lehetőséget biztosítanak a kulturált vitának, segítségkérésnek, segítségnyújtásnak, problémamegoldásnak, ’heuréka’ élménynek. A tanulók szabad terek kapnak arra is, hogy használják kreativitásukat. A foglalkozások során a tanulók elsajátítják a kisautó egyre változatosabb irányítását, pl. egy Magyarország térképen, egy történelmi eseményt felidéző egyszerű terepasztalon, vagy egy olyan rejtélyes objektumon, mint a ’konkáv síkidom’.
LEGO DRIVING BASE 1 PROGRAMOZÁSA 2. RÉSZ
SZÍNÉRZÉKELŐ HASZNÁLATA
BODNÁR JÁNOS
MOSOLY EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, BALASSAGYARMAT
5.-12. ÉVFOLYAM
ÖSSZEFOGLALÓ
A tevékenység egy 1×45 perces és egy 2×45 perces foglalkozás keretein belül valósul meg. A tanulók egyszerű programokat készítenek párokban vagy egyenként. Programozás során természetesen adódhatnak hibák, eltérő elképzelések. Ezek a szituációk remek lehetőséget biztosítanak a kulturált vitának, segítségkérésnek, segítségnyújtásnak, problémamegoldásnak, ’heuréka’ élménynek. A tanulók szabad terek kapnak arra is, hogy használják kreativitásukat. A foglalkozások során a tanulók elsajátítják a kisautó egyre változatosabb irányítását, a színérzékelő használatát. Pl. egy Magyarország térképen játsszuk el, hogy Petőfi Sándor a Magyar Nemzeti Múzeumtól elmegy a ’Kurta kocsmához’.